Pages

30 Ağustos 2011 Salı

0 Zeki Demirkubuz - Yeraltından Notlar


Yeraltı Sohbetleri

Zeki Demirkubuz'un, Dostoyevski'nin 'Yeraltından Notlar'ından ilham alarak çektiği 'Yeraltı' tamamlandı. Filmin tanıtım videosunda Engin Günaydın ve Sırrı Süreyya Önder, Demirkubuz’un arkasından konuşuyorlar.


Sinemanın önemli yönetmenlerinden Zeki Demirkubuz'un, Dostoyevski'nin 'Yeraltından Notlar'ından ilham alarak çektiği son dilmi 'Yeraltı' tamamlandı. Aralık 2011'de vizyona girmesi beklenen Yeraltı'nın başrolünde komedyen Engin Günaydın var.

Engin Günaydın'a Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) İstanbul milletvekili Sırrı Süreyya Önder,  Sarp Atak, Serhat Tutumluer ve Nihal Yalçın eşlik ediyor.

Film için çekilen tanıtımda Engin Günaydın ve Sırrı Süreyya Önder aralarında Demirkubuz hakkında konuşuyorlar. Filmin Facebook'taki sayfasında yayınlanan videoda yönetmenleri hakkında sert eleştirilerde bulunan Günaydın ve Önder, Demirkubuz'un ikisini de "Başrol sensin" diyerek kandırdığını söylüyorlar.

S.S.Ö.: Zeki, sana da mı 'Başrolsün' dedi?

E.G.: Evet.

S.S.Ö.: Bana da öyle dedi ama "Engin'e çaktırma" diye de ekledi. Peki, benim oyunculuğumu nasıl buldun Engin? Ben senin oyunculuğunu hiç beğenmedim.

E.G.: Ben seninkini beğendim aslında... Oyunculuk zihinle yapılan bir şeydir.

S.S.Ö.: Ben bu zamana kadar oyunculukta hiç zihnimi kullanmadım. Zihnimi hep otel odasında bıraktım.

Videonun tamamını
buradan izleyebilirsiniz.

0 yorum: